I'm Directioner
Entries About Links My Stuff Cbox Credits ! Follow
new month new story
Wednesday 30 April 2014 | 11:10 | 0 comments


Hello May & ya Hello gais !
Okay so ini first entry aku, before ni aku ada buat beberapa entry tapi itu semua nonsense 
then aku delete everthing and make a new one.
Senang bukan? haha 

ehem ehem!
nak tanya sikit la, siapa eh birthday dia dalam bulan May?
haha bukan apa, just nak tahu ye la mana tahu Hilmi jadi orang first yang wish ke?
hahaha eceh actually birthday aku punya pun bulan May jugak,
tapi yelah siapa lah ingat tarikh birthday aku kan ?
so ya just wait & see je la 



*sluurp* cam sedap tengok kek ni,
Beh sekali gedebuk dapat kek macam ni, terasa heaven gila
hahaha tapi tak payah susah susah lah
at least dapat wish dari family, kawan pun dah cukup 
happy dah haritu.
p/s : kalau nak kasi hadiah pun aku lagi suka, hahah! 


Follow me on

Twitter : IMMUHDHILMI
Instagram : Immuhdhilmi











| Newer Post