I'm Directioner
Entries About Links My Stuff Cbox Credits ! Follow
apa itu sahabat
Thursday 1 May 2014 | 10:40 | 0 comments

RELATIONSHIP  OF BESTFRIEND

A true friend is the only person who 
never get tired of listening to your own 
pointless dramas over and over


So yeah ! Entry harini nak cerita benda
paling penting la dalam kehidupan semua orang
        which is ''Bestfriend"
Tipu lah kalau kita takda Bestfriend, at least sorang pun 
dah di panggil Bestfriend, yela ramai ramai pun tak 
semestinya semua ada time kita susah ye dak? Hahah 
*mohon jangan siapa siapa terasa*

Haha actually point aku dekat sini which is,
setiap perwatakkan kawan kawan kita semua berbeza & ada
cara mereka sendiri. So dari situ kita kene lah ada sikap
memahami antara satu sama lain. Tapi yela sometime ada
 juga masa kita bergaduh dengan kawan kan? Normal la tu..
But and the end, mesti berbaik semula lah

Bak orang kata " Air yang di cincang takkan terputus "





So kalau korang rasa sayang sangat dekat "Bestfriend" 
korang, satu je aku nak cakap kalau kau dah jumpa member 
baru, seriously aku cakap jangan lupa member member lama kau,
 sebab ingat balik, dorang lah yang
 pernah buat kau happy, ketawa & sentiasa dengar masalah 
kau. So aku harap korang jaga kawan korang macam adik beradik korang sendiri, 
biar "senang sama senang susah sama sama"
That's we call "True friend". 


Haih rindu depa semua, ingat lagi time ni semua muka lepas
ambik result SPM . Hahah muka semua pucat je nak
ambik result SPM, haha tapi itu semua dah berlalu dan ada antara kami dah pun sambung belajar. 
In Sha Allah semoga kita semua berjaya & have a bright
 future one day. So yeah kalau aku ada masa aku buat entry pasal depa *kalau lah aku rajin*
Hahah okay sampai sini cerita aku, thanks sudi baca gais.


Follow me on

Twitter : IMMUHDHILMI
Instagram : Immuhdhilmi














   


Older Post | Newer Post